loading...
لـــــــــاوعــــــــشـــــــق
آخرین ارسال های انجمن
سفیدبرفی بازدید : 47 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

در برگ ریز سرد پاییز دلم

احساس غمگینی و غربت میکنم 

اطراف را  پاییز در هم میکشد

 پاییز در  پاییز دلم قد میکشد

 پاییز دامن می کشد در باغ احساسات من

در سبزی باغ دلم افسوس باران می شود

باد است و برگه و ریشه ام

باغ است و سوز سینه ام

خورشید کم سو می دمد

خورشید پاییز می شود 

من نیز باران می شوم با ابر های تیره ام

بر خاطرات رفته ام

بر روزهای بی کسی 

می بارم این دلتنگی  ام

 پاییز !

 در من زرد شد احساس های گرم من

 پاییز !

در من می شکست امید های بودنم

 پاییز !

از  پاییز های بودنم بیزار  و بد دل می شوم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراین سایت متن وعکس های جدیدعاشقانه به نمایش گذاشته میشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب چطورن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 632
  • بازدید کلی : 8,018
  • کدهای اختصاصی