loading...
لـــــــــاوعــــــــشـــــــق
آخرین ارسال های انجمن
سفیدبرفی بازدید : 35 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

 مي نويسم امروز به ياد گذشته از خاطرات و براي يک دوست!

 از دلتنگيها اشک ها و لبخندها در بودن ها و نبودن ها و قاصدکهايي که

 به آنها دلبسته بوديم...!/ "اشکهايم مي بارند بر من و سياه سفيدي اين کاغذ..."

دوباره قلم را بر مي دارم تا چند خطي بنويسم اما از پس اشکهايم با لبخندي دلتنگ

نگاهم به روزهاي خط خورده ي تقويم خيره ميماند...

و اينبار سنگيني گذر زمان را بر شانه ي خاطرات هم با تلخي حس ميکنم...

مي نويسم من امروز/ از نگاهي که تو چشمام خاموش نميشه

از صدايي که تو گوشم مي پيچه/ از دل و دردش که زده به ريشه...

مينويسم من از دلتنگي بارون/ که با قطره هاش ميزنه آروم به شيشه

از کسايي که چشم بسته و بيرحم/ ميزنن به تن اين درخت پير تيشه...

 مينويسم من تو اين روزهاي گرم تابستان/ از گرماي عشق که مثل آتيشه

 از اميد آدمهاي تنها/ که کم کم داره نا اميد ميشه...

مينويسم من از غم و شادي دنيا/ که هيچکدوم نيستن براي هميشه

 مينويسم من از خودم از خودت يه يادگاري/ براي روزهاي دلتنگ فراموشي که به پيشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراین سایت متن وعکس های جدیدعاشقانه به نمایش گذاشته میشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب چطورن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 639
  • بازدید کلی : 8,025
  • کدهای اختصاصی